Moderní marketingové trendy

Vaše cena s DPH
490,00 CZK
Dostupnost
Skladem Ano
Kód
2244
 
Aleš Hes, Ladislava Knihová a kol.

Odborná monografie popisuje inovativní změny marketingové komunikace na pozadí současně se měnící společnosti. Autoři, renomovaní odborníci z oblasti ekonomie, globálního podnikání a marketingu, přistupují k marketingu jako společensko-vědní disciplíně. Výsledkem pečlivého výběru témat je dvanáct studií, které přinášejí plastický obraz o aktuálním dění v marketingové komunikaci u nás i v zahraničí. Studie lze rozdělit do čtyř základních tematických okruhů: Teoretická východiska marketingu jako behaviorální vědy, Globální trendy a souvislosti v moderním marketingu, Aplikace moderních marketingových aktivit do vybraných zájmových oblastí a Nové trendy ve vývoji chování spotřebitelů. Zpracovaná témata jsou doplněna aktuálními daty z primárních i sekundárních výzkumů.

252 stran, 1. vydání, 2023
ISBN 978-80-7408-253-5
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat