Metodologie marketingových výzkumů

Metodologie marketingových výzkumů

Vaše cena s DPH
290,00 CZK
Dostupnost
Skladem Ano
Kód
2172
 
Ondřej Roubal, Iva Petrová, František Zich.

Tato učebnice svou koncepcí odpovídá moderním potřebám empirické praxe v oblasti sociálních, konkrétně pak marketingových výzkumů. Je vhodná nejen pro studenty ekonomického zaměření a marketingu, ale i posluchače oborů sociologie, managementu, psychologie, pedagogiky či antropologie. Učebnice je současně vhodná i pro všechny, kteří se profesně pohybují v prostředí, kde se připravují, hodnotí nebo zadávají různé výzkumné úkoly a aplikují metody a techniky empirické práce. Výklad jednotlivých tematických oblastí vychází jak z vlastních výzkumných a pedagogických zkušeností autorů, tak i z moderních přístupů a nejnovějších poznatků v oblasti metodologie sociálních výzkumů. Učební text je systematicky doplněn o řadu konkrétních příkladů z praxe, nechybí dílčí shrnutí výkladu ani doprovodné kontrolní otázky, průběžně ověřující znalosti čtenáře.

152 stran, rok vydání 2014
ISBN 978-80-7408-092-0
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat