Marketingová sociologie - Mar. kom. a moderní spol.

Marketingová sociologie - Mar. kom. a moderní spol.

Vaše cena s DPH
180,00 CZK
Dostupnost
Skladem Ano
Kód
2182
 
Ondřej Roubal, František Zich.

Publikace je aktuální z hlediska analýz současného společenského vývoje a z hlediska marketingu, kde komunikační politika a její nástroje představují významnou část realizace přijaté strategie. Jde současně o oblast marketingu, která se relativně nejvíc rozvíjí, díky novým formám komunikace daných jak technickými možnostmi, tak stále větším tlakem na vztahy mezi účastníky společenských procesů, až k jejich individualizaci. Autoři ve třech kapitolách rozvíjejí debatu o možných podobách dalšího rozvoje vztahu sociologie a marketingové komunikace. Upozorňují na možnosti intenzivnějšího využívání sociologické imaginace v poznání sociálního prostředí působení marketingových akcí.

112 stran, r. vydání 2015
ISBN 978-80-7408-102-6
Dokumenty v aktuálním umístění:
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat